søndag 27. februar 2011

Leite etter våren !

Ja så var søndagen nesten forbi og vi har kost oss masse , enda vi er vel fonøyd med snø .
Så da fant vi ut at vi kunne leite litt etter våren i steden
Hage nissen var i alle fall i full sving med å hugge seg ut av snøen ;-)
Men det blir nok en liten stund til vi kan nyte kaffe på verandaen , men om snøen smelter like fort som i dag  kan det jo bli før en aner :D
Lillebror syntes heller ikke det frister med lunch  ute riktig enda ;-)
Men han fant da noen av sandkasse lekene sine så altså må det ha smeltet en del snø , selv om sankassa er helt borte enda .
Theodor synes menneskene er noen store tosker som er ute , hvorfor det når en kan kose seg i varmen inne , men de er jo ganske underholdened der de driver å titter etter våren da !
Jøss hva er det for dårskap de har funnet på nå mon tro
Å det var jo bare Tuva som bjeffa på nabon eller noe ?????? Eller var det våren ????
Er våren her ? ?????
Nei her tror jeg den er .......
Nei jeg er ikke helt sikker på hva jeg skal lete etter , tenker jeg stiller meg opp som modell i steden jeg .
Jammen tar jeg meg godt ut  , ikke sant :D
Ikke trekkfugler akkurat , men en gjeng med kråker kom flaksende forbi og landa i det store treet oppi bakken
Blå himmel det minner jo om varmere dager :D
Eller dette skiltet som har kommet hele veien fra USA til Mor fordi hun er så glad i å holde på i hagen , det må da virkelig minne om vår , og kanskje litt om sommer også .
Isen rundt denne kongla holdt i alle fall på å smelte , det tar vi som et godt tegn


Masse spor i snøen  egentlig så minet det vel ikke om vår  , men de var nå litt festlig :D


Nesten så en kan tro det er vår her gitt ...


Til slutt synes Lillebror at  vi skulle ha rosa hjerte for det pleier en å gi om en elsker noen .
Men nå tar gammla kvelden her .
Ha en flott og kreativ uke
Med hilsen Gammle mor Katrine

1 kommentar:

Anette Siem sa...

Så deilig å ut å lete etter våren :-) Det tror jeg jammen jeg skal få med meg mor på i morgen :D

Ha en flott mandag :-)