søndag 27. februar 2011

Veldig veldig ROSA !!!!!

Ja da var de veldig veldig rosa tøfflene kommet ut av vaske maskinen :D
Skal si jeg var ganske skeptisk i går da jeg var ferdig med å strikke
Nå har jeg tovet før da , men ikke tøffler og heller ikke med den garntypen her , så jeg så for meg husets asfalt cowboy med rosa sokker i treskoa , ha ha ha ha ha , skikkelig festelig tanke det :D
Det var i alle fall en som ikke syntes det så ut som tøffler men et deilig kose pledd
Vel så stort var de vel ikke da Pus ????
Har forresten planlagt å tove en katte kurv og nå er han vel lei av å vente på at den skal bli en realitet .
Og nå har jo Mor lovet Lillebror at det skal bli Løve tøffler også , så da må nok Pus vente end en liten stund . Huff livet er urettferdig :(

Nå står i alle fall tøflene til tørk og de ble da ikke så aller værst , bortsett fra at de er veldig veldig ROSA . Men så er det ei somer veldig veldig glad i Rosa som skal få dem :D   Det skal nok bli litt pynt på også bare tøfflene er tørka . Men resten av dagen må jeg nok fint holde meg unna strikking , nå er det nok ei nede på vestlandet som synes det er fryktelig lenge siden Mor har fått ut fingern og skrevet et brev . Men om det blir ferdig kan jeg jo finne frem strikke pinner og begynne på Løvetøffler , eller ta fram perlene mine. Kjener jeg har litt perle abstinens , men det har rett og slett vært for mye annet å henge fingrene i .
Siden det er søndag i dag max fart 50 km , og så håper vi at snøen smelter veldig fort .
God Søndag alle sammen
Ta gjerne turen innom  Mandy L for noen Trollskap

5 kommentarer:

Unknown sa...

Like rosa som øredobbene mine:)

Nydelig pusekatt.

Trollkjerringa1 sa...

Ja tenkte det var match på de to der :D
Pus takker , han ble litt flau da , for han er fryktelig beskjeden , ikke frempå og her kommer jeg som store bror.....

Anette Siem sa...

Tross rosafargen så de varme å gode ut :-) Kan pusen komme å leke med meg?

Mandy Lou sa...

De tøflene er rålekre! Herlig rosafarge, og de ser skikkelig gode og varme ut. Ser jo de har blitt testa av en ekspert også. Håper han slipper å vente så veldig lenge på kattekurven.
Superstilig bilde av skiltet. Er nok best å holde fartsgrensa ja. Spesielt på søndager.

Trollkjerringa1 sa...

Pusen kommer gjerne å leker med deg Trudi , menhan tar med storebror Theodor . Han håper du ikke har noe mot det , han er tross allt sjefen over alle sjefer .
Håper at de ROsa tøfflene slår ann hos mottageren i alle fall Mandy L , men det går nok godt hun BARE ELSKER ROSA <3
Pong håper han slipper å vente særlig mye lenger han også , men han maser ikke så mye som de andre her i huset, han er rett og slett en forsiktig kar .
Fortsatt god Søndag