onsdag 5. desember 2012

Litt små dall før jul :D

 Nå har jeg prøvd meg på noen håndlagede anheng , var utrolig artig å lage :D
Men  deter jo ikke sikkert noen andre synes de er fine da, så  fåreløbig er det et prøveprosjekt .
Jeg har laget noen forskjellig og  du er velkommen i  butikk bloggen  for å se på resten







 Søt ja , Engelen "hvit uskyld "  skal få reise til et godt hjem i dag :D






 Engelen "lilla fryd "  venter fortsatt på at noen vil ha henne , men  hun er  sikker på at det finnes noen  for henne også ;)







 Et armbånd som er bestillt





 "Prins Charming " min favoritt <3  Han venter også på den rette , er han ikke søt ??
Og dessuten er han veldig praktisk , kjekk å se på , sier ikek det spor  og kan legges vekk når en er lei ham ;)





 Så fikk en brukt opp det siste bling hjertet også , syntes det ble søtt med blåe krystallperler  også :D



Så minner jeg bare om  KONKURANSEN som tekkes på Søndag

og om GI BORT'N som trekkes når  jeg har 250 likere på  Face book
Ha en super duper dag , husk å nyte de små gleder :D



2 kommentarer:

Hobbymegher sa...

Du verden!
Så flotte smykker du lager! <3

Prins Charming hørtes egentlig ganske perfekt ut, spør du meg. Hahaha! :-D

Adreana Joseph sa...

Great stuff buddy.Great post, I have read this post here I got very useful information. The 8 Best Auto-Clicker Apps for Android.You like this auto clicker apps then thanks me later.