lørdag 1. desember 2012

Mens en venter .

Det har blitt litt strikking den siste uka .
Det er jo greit å få  ferdig litt av julegavene også

Og det er jo en grei måte å få tiden til å gå mens en venter og venter på div undersøkelser på sykehuset . Det ble en del  på 4 dager gitt


 Marius tunikaen i lime , rosa og lilla ble ferdig , sytes den rosa ble litt vel slapp  ,  men for sent å gjøre noe med det nå ... Men litt bedre enn bildet ble den
Strikket etter en oppskrift fra et ukeblad i baby ull fra Rauma .




Fikk gjort mange ruter til pleddet mitt også , nå har jeg bare 3 igjenn før jeg kan hekle det sammen :D  Det gleder jeg meg til , er litt i tvil om jeg skal bruke effektgarnet jeg kjøpte  elle faktisk bruke den  multi fargede jeg har inne i ruten ??? Jeg finner nok ut av det :D
Ble nesten ferdig med lue til tunikaen også . Resten gjorde jeg i går . Så nå mangler den bare dusk  og å få festet tråder . Funderer på om jeg skal lage leggvarmer til også ???

Så ble det nok ei ugle , jeg ble mer fornøyd med denne ,  brukte baby ull på den også , men ett som var litt tynnere enn det fra Rauma ullvare .  Mønster finner du HER

Og i gr fikk jeg og lillebror  pynta til advent også . Så da er både julagardiner og  adventsstake og stjerne på plass :D
Så det blir nok jul i år også :D

Ha en super duper  helg  :D

PS PS Har du husket å melde deg på Gi Borte'n
Deler ut en hemelig perle gave  når fb siden min har fått 250 likere
Så løp inn å lik Hobby kråa na mor så blir det  premier :D

1 kommentar:

Hobbymegher sa...

SÅ masse flott du har laget!
Tenker det er gøy å kunne hekle sammen teppet!! =)

Klem fra Torunn/ ITH. =)