onsdag 11. april 2012

Jeg er en heldig gris !

Nå ser det ut som det våres i dalføret :)
Og det setter vi jo riktig stor pris  på etter den ekstravinteren vi fikk i påska !
Syntes nå det var topp dag i dag med sol jeg ! Og vakkre vårblomster i grøftekanten !
Men dagen skulle vise seg å inneholde en hærlig overraskelse !
I postkassa fant jeg en super hærlig overraskelse ! WOW  


En engel hadde sendt meg denne skjønne  mappa til å ha post it lapper i <3
Måtte bare vise den frem , for den er jo bare så nydelig ! Og så ble jeg jo nesten målløs av  overraskelse :)  Ja vel det er jo nesten umulig å få meg til å være stille , men det var ikke langt unna :P 
Jeg er jammen en riktig heldig gris ja !!!!!!!!!!!!!!1

2 kommentarer:

Mandy Lou sa...

Wow, den var bare råflott den mappa. Rene kunstverket. Og fargene var jo også nydelige.
Jepp, det er herlig nå som snøen smelter. Men vi har nå en del igjen her da.

Hobbymegher sa...

Så lurt!!

-Og så KOSELIG!!

Herlig med overraskelser!