mandag 7. januar 2013

Godt Nytt år !

Her  er det tilbake  til hverdagen igjenn.
Må bare innrømme at det er litt godt også .

Synes det går litt tregt om dagen .... Spørs om en er litt baktung etter all julematen ??? hi hi
 Men noen votter  har det blitt i alle fall.

 Et par votter til jr , mønster fant jeg i "Fru Solseng's småstrikk "
Mamma se det er jo Tuva på votter, kan du lage slike... Ja så ble det så klart et par <3
Og greit å få brukt litt restegarn da, linker til Pinnekroken's Utfordring Restegarn.
 Tja en viss lik het er det kanskje ??  Men kjekt med beste vennen på votten da <3


.Et par til med Raumavotter, som ble gitt bort i gave :D

Har  bestemt meg for at jeg skal bruke  ganse mye av garnlageret mitt før jeg kjøper mer garn. Så får vi jo se hvor lenge det holder :P hi hi  men har ikke kjøpt en liten tråd en gang siden før jul, så det er håp ;)


 I dag fant jeg frem perleboksene også, de har stått pakket vekk i julen  så det var kjekkt å ta de frem igjenn nå . Resultatet ble to  smykke sett med stort metallanheng. Ganske lekkre synes jeg :D
Du finner butikk bloggen min HER


Må vel finne frem noe ny strikking til i kveld .... Har en mistanke om at det blir mye svart og litt oransje og  hvitt ... Hvis ikke, blir det nok rosa :P
Ha en kreativ uke
Stikk gjerne innom fb siden min HER
Kjempe glad for alle som  stikker innom:D

3 kommentarer:

Anette sa...

Kjempeflotte votter du har strikket! De så begge veldig gode og myke ut :)
Og lykke til med å bruke noe av garnlageret.... er nok flere som skulle gjort det :)
--klem--
PS: stor "gi bort" i bloggen min - kom å bli med ;)

enel sa...

Kan bare signere Anette. Flotte votter + lykke til med garnlagerslanking (mitt eget 2013 forsett ;) ).

Tusen takk for bidraget til Pinnekrokens Restegarnutfordring!

Vennlig hilsen Eirin
- Pinnekroken -

Jordbærveien sa...

For noen flotte votter! Koslig å ha Tuva på votten vil jeg tro ja :)