onsdag 30. januar 2013

Harley Davidson genser igjen

Da var Harley genser nr 3 i voksne str ferdig .
Kjenner jeg  er litt mettet HD nå  hi hi ........Men det var igjenn en del garn så jeg funderte litt på noen sokker :P  ha ha ha  Ja så mye garn som det er igjen kunne  det bli ganske mange par .
Kanskje best jeg  forter meg å bruke det til noe annet .

Genseren er strikket i dobbelt pt5  fra Rauma ull , og et mønster som passet  til  garnet og maskeantall til logoen .
Har brukt denne logoen DENNE gang siden genseren var  i en litt mindre str

Kjenner godt at skulderen ikke har godt av så mye tungt strikketøy , så nå skal det bli litt hekling .
Spørsmålet er bare , skal det være noe med ku, fluesopp, eller blomster på ????
Vel den som lever får se :D

Ha en prima kveld :D

5 kommentarer:

Solstjerne sa...

Så flink du er, er litt av ein jobb du har gjort. God helg. ;)

Trollkjerringa1 sa...

Takk Solstjeren :D
Logoen er et herk, men resten er litt kjedelig ;) hi hi . Føler meg ferdig når logoen er strikket. Men tror jeg skal ha laaaaaaaaang pause på de genserene der nå .

Anonym sa...

hei sann kjempe fine ting du lage ..har ett spørsmål tar du bestilling hehe søstra mi såg de du hadde laga m harly devidsen ..hilsen lillesøstrer.. ps mailen min e minplass@hotmail.com

Cec sa...

Hei!

Hvordan er Harley-merket laget? Er det strikket på eller brodert på i ettertid? Hvis det er strikket på, har du strikket frem og tilbake?

Hilsen Cecilie

Anonym sa...

Selger du oppskrift til HD genseren?