torsdag 2. februar 2012

Jeg er stor , jeg er bare så stor .......

Ja nå har Tuva fått vann på mølla her hi hi !
Mor skulle nemmelig  endelig begynne på den genseren hun har lovet så lenge .
Så hun fant frem garn og fant oppskrift inne på Drops . Siden Mor synes hunden hennnes er  veldig liten så tenkte hun nok at  S skulle passe godt ;)
Men jeg er nå ikke liten sier Tuva :D Har jo sagt at jeg er kjempediger  bestandig , jammen godt Mor opdaget det  også . Tenk med sine  8 kg er hun en str M .

Veldig STOR  8kg's hund :D Det var jo det jeg sa Mamma  jeg er stor , veldig stor ..
Og mor ler og ler , og lurer på  hvor mange xxx de hadde måtte til med  i L for å få  klær passe til Storesøster Kaisa . Så det var kanskje greit de sluttet på M det holder jo så vidt til Tuva .

1 kommentar:

Mandy Lou sa...

Klart hun er stor! Og heldig som får seg ny genser. Det trengs i kulda.