søndag 10. juli 2011

Endelig ferdig !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Juhu  endelig er jeg ferdig med hettegenseren :D  og  den ble faktisk ganske bra , selv kunne jeg nok tenkt meg at den var finere uten hette . Men det er nå ikke jeg som skal ha den . Heller ikke kjekkasen på bildet , han har bare vært så grei å stille som modell :D
Genseren er strikket etter et mønster fra Rauma Ullvarefabrikk og  garnet er dobbelt mitu . Helt hærlig garn å strikke av , bare synd det må håndvaskes :'(
Det er i alle fall ingen grunn til å fryse i vinter med denne genseren .
En stor takk til den kjekke modellen min :D


Til slutt en liten  heklet pose til å henge på hundebåndet , kjekkt til småsaker når en har sommerklær uten lommer . Hundeposer , nøkkler ol . ideen har jeg rappet fra lillesøsteren min , syntes det var ganske god ide :D
Ha en riktig kreativ uke folkens og nyt sommeren :D

6 kommentarer:

Mandy Lou sa...

Det ble nå ganske tøfft med hette på den genseren. Ellers virka nå posen ganske smart da. Men hvor på båndet har du den? Klarer ikke helt å se det for meg.

Med kjæleik til livet sa...

kor fine genseren er - og kor flinke DU er ...
lenge siden eg har strikkas store gensrer - da skuldrene ikkje liker det ;(

ha ein fine dag - klem fra monika

Lene sa...

Så flott genser du har strikket!

Smart med pose på bånde:) Mine er litt over alt så spørs hvor lenge den hadde vert tørr her :D

Ha en fortsatt god sommer!
La meg til aom følger jeg:)

Trollkjerringa1 sa...

Takk for de søte kommentarene :D
Den posen på hundebåndet er kjempesmart , om du har flere bånd er det jo bare å hekle flere , også går det jo ann å ta den av til tørk Lene . Er jo ganske vått her også ;) Velkommen som følger Lene kos det :D
Mandy L den henger sånn litt ned under løkka til å holde i , men jeg kan i grunne flytte den dit jeg ønsker .

Myrte ♥ sa...

Den genseren var utrolig fin, knall med hette! Ser ut som et godt stykke tidkrevende arbeid ;)

Takk for koselig hilsen på bloggen min!
Ønsker deg en fin søndag - like regnfull som her i Bergen kanskje? =)

Trollkjerringa1 sa...

Takk for det Myrte ! Det gikk ganske fort for det var dobbelt garn og ganske tjukke pinner nr 6 trur i ... Heldig vis ikkje regn her i dag , bare skodde .