onsdag 17. august 2011

Nytt strikke prosjekt og kos pakke i posten :D


Gammla er i gang med et nytt strikkeprosjekt her , holder jo på med den kjolen på pinne nr 3 . Men akk det gikk jo så seint ;) Så derfor fant jeg altså på å begynne på noe nytt. Nå har jeg nok kommet litt lengere enn dette , men jeg var ikke tenkt helt å avsløre hva det er før det er ferdig ;)

Men den er inspirert av Lillebror , og han er inspirert av
Men nå lurer dere sikkert på hvorfor vi driver å skriver inni hånda vår ?
Spesial oppdrag til en god venninde som lager de mest fantastiske videoer . Bare ta en kikk!

Ellers har jeg  fått laget noen maskemarkører som søsteren har kommet med ide til de er til å åpne og da er de mye mere anvendelige . En kan bruke dem når en øker eller feller og de kan flyttes rundt på arbeidet etter som det passer .


De ble faktisk ganske  så lekkre :D  Nå skulle jeg  ha fått laget meg noen til meg selv også , men lurer på hvor tiden blir av ...................
Fant ut at det var ganske praktisk å ordne en liten  krok og sammle markørene på og det ble jammen litt dingel på de også ;)

Da tenker jeg det blir enda artigere å strikke


I går kom det jo en kjempe morsom pakke i posten også , er glad jeg har assistent  så jeg slipper unna all post åpning ....

Det var  premien for veska som jeg hadde på utfordringen til Pinnekroken


Oi så lekert :D 

 Mamma ka skal du strikke av detta , det blir nok mange vesker ... Kan du strikke nokka til meg også ????? Luringen ... siden han vet at det hemmelige strikke prosjektet mitt er til han .


Da  er det bare å sette i gang å pønske ut hva en skal bruke allt det lekkre garnet til ...........
Ha en kreativ dag !

4 kommentarer:

Anette Siem sa...

Spennende prosjekt, kjempe kuule markører og for en fin video :-)

Misunnelig på garnet i alle de flotte fargene...

maska sa...

Gratulerer. Flott premie du har fått. :)
Likte godt de maskemarkørene du har laget.

Ann Karin sa...

Har avslørt deg ; ))) Tjohoooo... Harley genser. Glede meg og se ferdig resultat. ; ) Har eg rett???

Mandy Lou sa...

Her var det mange fine farger. Blir nok noen spennende strikkeprosjekter av disse nøstene. Det var nå vel fortjent da etter den fine veska.