lørdag 12. november 2011

Travel , travel, travel uke !!!!!!!!

Jøss er det Lørdag allt ??????  Lurer på hvor tiden har blitt av ?????????????
Vel etter en rask gjennomgang av ukens gjøremål , så lurer jeg heller på hvordan jeg har fått tid til allt .
I morgen er det jo Fars dag så jeg og Lillebror har jo holdt på med et hemmelig prosjekt tiil Pappa og Morfar .

Også måtte vi jo ha kort  så klart . Og selv gjort er vel gjort  synes Lillebror ! Kjempe artig å gi slikt som en har laga sjøl !

De berømte Hello Kitty genserne er endelig ferdig , gammla måtte virkelig ta seg sammen og  fikk strikket to ermer og montert i løpet av uka ..........

Å jammen har det blitt smykkelaging også ! To skikkelig artige smykker . Vel de var i alle fall kjempe artig å lage !

Årets første julegave er pakket inn 
Og enda har jeg hatt tid til kaffebesøk og middags gjester !
I dag har det blitt mange kaffebesøk  og vaffelsteiking  !
Også har det vært  et par stykker med blomster her ????  Lurer på hvorfor ;)
Lekkre er de  i alle fall ! Jammen er jeg heldig !

 Kakebakst har det også blitt !


Og ei blåfjell lue klar til toving  og en til under produksjon !
Tenker jeg tar en velfortjent hvil nå .......... en begynner jo å dra på åra . Så det er nok velfortjent .
Ha en trivelig kveld !

3 kommentarer:

Mandy Lou sa...

Helt utrolig hvor mye du hr fått gjort i løpet av ei lita uke. Koselig å se at du har fått blomster i dag. Det er vel fortjent. Gratulerer med morgendagen!

Kirsti sa...

Såå flott farsdagskort lillebror laget. Jammen er pappa'n heldig. Blomster og kake kan jo ikke bety annet enn at hu mor fyller år. Gratulerer med dagen fine jenta.. Ønsker deg en kjempekoselig dag..

Cecilie sa...

Hjelpe meg så masse du får gjort i løpet av ei veke, eg er imponert.