fredag 20. desember 2013

Dørpynt og julekjole !

 Ja ja så måtte en lage ny dørpynt iden småfuglne åt opp mosehjertet mitt . Denne er laget av div julekuler så da regner jeg med fuglne synes den er passe uintresang. Den ble foresten mye kulere enn mosehjertet. Så egentlig burde jeg nok takke småfuglene med litt ekstra godt til jul :D
Så har det blitt julekjole på gammlemor også .
Fikk et sånt skikkelig gammalkjærring skjørt, ja for enda gammlere kjørringer enn gammla :P
Jeg elsker fargen , men stilen, nei huff huff :( Men litt garn og heklingog noen sømmer med symaskinen og vips så ble det en flott kjole :D

Har du vørt innom Håndarbeidsbugla ? Nå har hun GI bort  dessuten er det jo masse lekkre mønster der :D Absolutt verdt et besøk :D

2 kommentarer:

Mandy Lou sa...

Så mange fine ting du har laget! Til og med kjole til jul. Den ble nå virkelig flott. Er så imponert over den kransen. Du må bare passe på så jeg ikke kommer og knabber den ei julenatt. ;)
GodJulKlem til deg

Rajani Rehana sa...

Merry Christmas 🎄