lørdag 7. desember 2013

Orden i sysakene !

Er stadig innom gjennbruksbutikken her på stedet og da hender det jo at en finner noen skatter :D
Her om dagen kom jeg hjem med et stort Norgesglass som jeg hadde noen planer med :D
Ideen fikk jeg fra denne bloggen her   http://dortheagjenbrukkreativitet.blogspot.no/2010/08/nalepute-av-norgesglass.html
Men som dere ser ble jo glasset fullt, og jeg har jo ganske mange flere trådsneller, så kanskje jeg må kjøpe et til ? 
Det ble i alle fall en kul nålepute :D 


Denne søte engelen er også fra ett av mine funn i gjennbruksbutikken .
Ideen fikk jeg på en av gjennbruks gruppene jeg er medlem av på fb . Der var nok ikke glasset knust med vilje ;)  Men den var så søt at jeg bare måtte hærme litt . Sisst jeg var i gjennbruksbutikken  kom det vist med flere slike glass hjem :P
Ha en fin helg <3

5 kommentarer:

Buglas design sa...

Du er så kreativ og flink... leter opp ting og lager <3

Mitt lille roterom sa...

Flotte ideer du deler her!
Og jeg likte engelen spesielt ;)
Nyt adventsdagene fremover - klem fra meg til deg!

Trollkjerringa1 sa...

Takk Bugla og Ann Elisabeth :D

harry sa...

Its like you read my mind! You appear to know a lot about
this, like you wrote the book in it or something. I think that you can do
with a few pics to drive the message home a bit, but
other than that, this is excellent blog. A great read.
I will definitely be back.
but you try fro following things also,
Free Robux

anthony sa...

Amazing blog and very interesting stuff you got here! I definitely learned a lot from reading through some
of your earlier posts as well and decided to drop a comment on this one! Freec Psn Codes