onsdag 5. oktober 2011

Avsløring !

Nå sitter jeg har å ler for meg selv , ja jag e har i grunne ledd ganske mye  mens jeg har holdt på med dette prosjektet   Ha ha. Ja en har jo ikke mere morro en den man finner på selv :D
Egentlig begynte det  mest som en spøk , siden det var noen som hadde lagt ut noen kule bilder av ku tøffler på Facebooks absolutt beste side STRIKKESIDA Der kan du forresten få svar på det meste ang strikking og der er fullt av kreative mennesker som viser frem allt det flotte de lager !!!!!!!!!!!!!
Men tilbake til poenget , så sa jeg mest for fleip til søstern at  hu skulle få ku tøffler til jul ;)
Men så  syntes jeg jo i grunnen at det var en litt artig ide .  Så nå har jeg  strikket og  tovet noen kule KU tøffler til henne . Og de skal hun få når hun kommer på Høstferi , tenker hu blir skikkelig overraska ja . Nå kan jeg trygt legge de ut fordi hun nå sitter trygt plasert på ferga  over fjorden :D
De så jo ut som de skulle passe til  str 60 minst før de ble tovet ;)

Litt pynt før de går i maskinen .... Men har jeg ikke glem noe ?????

Jo vist det var horn , godt jeg kom på det !
Men da ver det inn i vaskemaskine  Og spenningen stiger, det er nemmelig like spennende hver gang .

Skikkelig KU le tøffler spør du meg :D
De er forresten strikket i dobbelt pt4  fra Rauma ullvarefabrikk . Det er pt4 som gir Kua den hårete looken .
Mønsteret har jeg stort sett finne på sjøl etter utallige justeringer fra en oppskrift jeg fant i et ukeblad en gang  er det kunn cm målet jeg fortsatt bruker ;) Altså hvor stor de blir !

Men nå står de her å venter på at søstern skal komme og putte beina oppi dem , så de kan holde henne varm på beina resten av vintern , for tjukke og varme det ble de i alle fall !
Linker denne til PINNEKOROKEN*S utfordring tovet .

4 kommentarer:

Buglas design sa...

Du er ikke sann, så herlige..

Lene sa...

Åååå, så artige tøfler hahaha!

pia81 sa...

Så utrolig stilige dei var. Så kjekt og se noe som ikke andre lager. Og så flink du er som utallige ganger justerer en oppskrift til noe som blir ditt ;) Lykke til med utfordringen ;)

Miriam sa...

Takk for at du deltar i utfordringen hos Pinnekroken!

Er nok en gang slått ut av kreativiteten din! Fantastik kule tøfler :)