mandag 17. oktober 2011

Litt mere inspirasjon til hva en skal finne på til farsdag !

Pinnekroken  Har en utfordring gående  , det skal være noe til Mannen !
Så var det vist ingen som hadde funnet på noe å hekle til Far . Så det tenkte jeg at jeg måtte fikse på det ;)  Men dat var ikke mange inspirerende oppskrifter å finne nei . Det var kjedelige  luer eller  mobil vesker . Ser ikke for meg at  min far skulle stille med heklet mobil veske akkuarat .....  Så da ble det noe ganske annet

En nøkkle ring med heklede kuler på , inni har jeg brukt store akryl perler også er det heklet rundt med fastemasker . På denne har jeg tredd en split ring gjennom fastemaskene for å feste kulene i  kjedet /kjettingen  og like dann får å få det på nøkkleringen !
Det ble en i blått også ! Her har jeg brukt et annet kjede med del bare lenker og festet det direkte i  kulene !

Så sattser vi på at far blir fornøyd !