søndag 16. oktober 2011

Hello Kitty og perler :D

Lørdagskveld skal en jo  kose seg :D

Det har jeg gjort også !  Endelig er Hello Kitty  på Plass på forstykket på genseren . Siden jeg er så dårlig på brodering måtte det strikkes inn




Forresten fikk jeg nå testet ut en av de selvlagede skålene også . Så noen som hadde  laget  skål av gammle LP plater i en  blogg  og det måtte prøves . Varmet på ca 200 C i steikeovnen i ca 1 min så var det bare å forme !





Perfekt til lørdags godisen :D

Siden jeg var så godt i gang med katte team , kom jeg jo på at  jeg hadde lovet å lage et langt kjede til denne katten , så  nå er han  klar til å hentes .





 Så kom jeg jo på at jeg hadde bestilling på maskemarkører også , og siden jag var i gang laget jeg like godt et par sett til !
Og vips er det blitt Søndag ! 

1 kommentar:

Anette Siem sa...

Du er så produktiv at jeg blir rent missunnelig! Kjempe flott genser, spiller ingen rolle om man ikke er flink med nåla når pinnene kan gjøre jobben!

Maskemarkørene er supre, mine er helt uunnværlige, bruker de hele tiden både på hekling og strikking:-)