tirsdag 18. oktober 2011

Litt mere til Far !

Siden jeg alle rede hadde varmet opp heklekroken  ble det til at jeg  kom på at jeg kunne jo alltids hekle noe mer !
Og jeg vet en ting som kommer godt med når Far skal lufte hunden sin !
Nemmelig en pose til å ha hundeposer i !
Ideen har jeg stjålet fra min kjære SØSTER som laget en i sommer !  Når en har sommertøy er det jo ofte ikke lommer til hundeposene. Nå kandet jo være praktisk til helårs bruk også , bare en husker å fylle opp posen !
Har heklet en før også , men  denne er til Far !

Sånn så den ut da den ble ferdig ,  det er heklet fastemasker  rundt i bunnen  i grått bomullsgarn fra Rauma ullvare , for den som er observang  er det rester etter koppefillen  som far nok ikke blir særlig glad for ;)  
Oppover er det heklet staver i  svart bomullsgarn .
På siste omgang heklet jeg fast en karabinkrok  og festet ender .
Så fant jeg en skolisse og tredde gjennom stavene slik at en kan dra sammen posen og  festet  en sånn paraktisk  "sak "  som en kan bare trykke sammen for å åpne ! Så er det bare å fylle posen med  hundeposer 


Og feste den på hundebåndet  og vips er Far klar for tur !

Smart ikke sant :D 
Linker til 
Utfordring til mannen  med denne også !

Noe sier meg at jeg egentlig ikke skulle  holde på med allt dette små tullet  ......
Bare at det er så morro :D 

For Lillebror  har ønska seg ei finnlandshette som jeg er i gang med !

Å det kom ei dame innom på jobb med noe garn jeg har lovert å strikke tøffler av !

Og jeg har jo vært på Ullvarefabrikken og funnet en diger pose med Blåfjellgarn som så klart skal bli Blåfjell lue og votter . 
Og jeg har enda en Hello Kitty genser som skal være ferdig .

Ja å så var det vist noen Harley gensere også .....
Nei jeg har rett å slett ikke tid til å sitte her å blogge
Men  snart så sitter jeg vel her igjenn , ti hi ;) 

Ingen kommentarer: