søndag 6. mars 2011

Mere Hundegalskap .....................

Søren skal vi ut på tur akkurat nå som jeg skulle ta meg en mat bit ........ Nå har jeg venta og venta ... men blir dem ferdig .. nei dem sier det er Lørdag og  da orker dem ikke stresse avgårde , men skal bare late seg ... Men skal en ta seg litt mat , ja da er dem i farta med en gang ....

Heldig vis har jeg fått frakk i dag , hmmm gammlå måtte vel se at det var nedbør i dag , usj det er hvitt og rimelig ekkelt , egentlig kunnejeg tenkt meg støvler også .......

Ja hva er det vi venter på nå da ... Er dere ferdig snart eller , snodig med mennesker de må bytte pels før de går ut .. men sånt tull bryr jeg meg ikke om altså

Å ja det var veranda prinsessa vi venta på , nå kommer hu til å hete Dina veranda så lenge hu lever , for hu  krøyp under verandaen vår her for en måneds tid siden og  kom seg ikke ut , så til slutt måtte Far sage hull i verandaen for å få henne ut , snakk om tull hund ... Men sjefen hennes er KUL :D


Men hvor er Lillebror ?????
Å ja der var han ja ...I dag har forresten Mor tatt med kameraet , men det er så ruske vær og snø at jeg tenker det blir lite brukt .... Hun har nå snakket om å strikke foto votter lenge .. hmmm lurer på hva det er , men snart er det vår og så glemmer hu det  til neste vinter igjenn ....












Jøss se Mor fant seg enda et hjerte  eller er det 2 ...... langt å telle  1...... hmmm og 1 til . nei det må bli 1 det ???



Resten av gjengen måtte jo også sjekke det ut



Ellers var det ikke mye spennende å se egentlig , bare masse hvit snø og noen trær hist og pist , ikke så mye som en stakkars hjortebæsj en gang så vi .........









Lillebror og  Hjerter damen har vært ute i snøkaver og vind  før , så de er ganske lure til å finne på hvordan de skal ungå de værste vind kulene ... Eller synger de bare  i bakvendland ???????



Her så det jo nesten  koselig ut , men desverre varte det bare et øyeblikk ...... Ikke en eneste hjorte bæsj eller pinne
heller ......



Er det rart den jenta kommer opp i stry , hu finer på hyss hele tiden ...... her har hu rappa en vott .. Nei nå må hun se til å bli voksen altså .. Barne streker




Vel da var det på tide med Litt mat igjen .....De beina til rampungen smaker ikke så aller værst , særlig ikke når jeg kan rappe det midt forran nesa på hu ... Nammis



Å e det dokk igjenn ...... Sjå te å ha dokk heim så i får sove i fred .. og ta med den forbaska kjerringa med det kamra som hu trykker heilt opp i fjeset mitt... Og ligg unna maten mi ellers så




OK da  Pus , skal bare spise opp maten te Dina veranda først så stikk me  heim for å ete meir ....




Skikkelig god mat her altså ... e det mulighet for å fløtte inn her ????? Ikkje ... Uoppdragen ??? I nei ???





Til og med vannet hos naboen  er bedre , men no har me spist opp så da går me heim
Trynsleik te alle mann
Husk  at det e fastelavens søndag .. da skal det kosast med Bolla med krem .....




Ingen kommentarer: