tirsdag 13. mars 2012

Enda mere slanking .....

Hmmmfff  jo da gammla har bedrevet slanking , masse slanking . Heldig vis er det nå bare på garn og perlelagerte  som må til pers fortsatt . Bikini sesongen er det en liten stund til vi trenger å bekymre oss om tror jeg ....

 To små kjeder til minne små kjekke  strikkevenninder på 5 og 7,5 år . De ønsket seg likt smykke som meg , og nye strikke pinner og "tau" ( leses garn ) Og  sånnt er jo gammlemor  svak for . Må bare være forsiktig  når jeg skal kjøpe pinner , for der det er pinner kan det jo være garn også . Og lageret   burde få en liten rotasjon i det minste ;)
Tante sine store prinsesser kunne kanskje trenge noe nytt å pynte seg med også !
Flere smykker finner du HER


To feil innkjøpte  anheng har blitt til anheng på maskemarkør settet . Synes steinperlen med hund er så lekker , men den viste seg å ha  hullet  feilplasert for min plan , og perlene som jeg hadde tenkt til ørnen  har vist blitt brukt opp til noe helt annet ... Ja ja nå er de i alle fall komet til nytte. Flere maskemarkør sett finner du  HER



Harley sjefen var  rett å slett ikke tjukk nok i hue til  den første lua  så jeg måtte fint lage en til , men nå holder det med harley for en stund . Har mareritt om oranst  og svart , hihi 

Har begynt på en hærlig  fargeklatt til en ny verdensborger , de må en passe på å kle opp :) 

Ha en riktig kreativ uke :)

1 kommentar:

Laila Lykketroll sa...

Synes det er så koselig å komme inn på bloggen din. Det er hjerter og det er så mye fint du tryller frem :)