onsdag 21. mars 2012

Kan du gjette hva jeg skal lage ????

Stakkar gammle mor , ja jeg synes fryktelig synd på meg sjøl her ......
Ryggen har slått seg vrang og jeg vet ikke om jeg skal sitte eller ligge , det er nesten umulig å gå . Men jeg kjeder meg ..... Heldig vis  greier jeg både å hekle og strikke . Og det er jeg jo glad for :)

Så kom jeg på at jeg kunne jo ha en  liten konkuranse her , bare jeg greier å sitte  lenge nok til å skriv innlegget .

Dere skal altså gjette hva jeg holder på å lage her . Og når jeg er ferdig  skal jeg trekke en vinner  av de som kommer nærmest .

Premien blir  et lignende smykke som dette ,  vinneren kan velge mellom  grønnt, rødt eller blått .
For å se flere av smykkene mine kan du  stikke innom  Facebook siden min

Minner også om at det fortsatt  er mulig å bli med på  den andre GI BORT min som jeg trekker når det er 200 likere på Facebook siden min . Nå mangler det bare 6 stykker før jeg trekker :))))

Nå får gammla krype tilbake på sofaen :(  Men regner med dere kommer til å muntre meg opp med masse festelige  forslag  til hva det er jeg lager .
Ha en super duper  og kreativ dag .

1 kommentar:

Laila Lykketroll sa...

Den var ikke lett..
Vaskeklut? Pannebånd? Gryteklut? Lurer på om jeg blir litt lurt av størrelsen på saksen og heklenålen. Produktet ser nemlig altfor stort ut, hehe.
I såfall så kanskje det er vognteppe til en babydukke?

Jaja, jeg har da hvertfall prøvd meg, men er sikkert på jordet. Dette var uansett gøy :)